9 Mayıs 2009 Cumartesi

Güncelleme(:D):

Nhk ni Youkoso 12. bölüm eklenmiştir.

13 yorum:

Nebuch dedi ki...

oo süpre bu sefer beklediğimden erken, çok teşekkürler :)

Adsız dedi ki...

bakuman isterük! bakuman üsterük! bakuman isterük! bakuman üsterük!
(çılgın kalabalığın sesi :D )

teşekkürler çalışmalarınız için =)

yamybinziyad dedi ki...

Nhk ni Youkoso yeni bölümleri sabırsızlıkla bekliyorum.

rockchu dedi ki...

İngilizce izledim ama sizin çevirilerinizin tadı bir başka bende bekliyorum NHK yi

Temee dedi ki...

ooo rokcu sen demi takılıosun buralara :D sınav dönemindeyiz yeniden. birincilri çok sükür atlattık. yakında inşallah.

rockchu dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
rockchu dedi ki...

Vallahi tr fansublardan bir K-on! takip ediyorum birde işte NHK yi tr de izleyeyim dedim iyide yapmışım... (birde rockchu olacak kimse nickimi düzgün yazmıo ya :( )

Temee dedi ki...

pardon valla rockchu* :)

Nebuch dedi ki...

bokuman a hasta oldum temee, nhk da öyle gerçekten kaliteli iş yapıyorsunuz, teşekkürler :)

Nebuch dedi ki...

beklemedeyiz :D

Adsız dedi ki...

bakuman isterük! bakuman üsterük! bakuman isterük! bakuman üsterük!
(etrafındaki dünkkanlara zarar vermeye başlayan çılgın kalabalığın sesi :D )

Nebuch dedi ki...

bekle bekle bekle sabret

Adsız dedi ki...

bakuman isterük! bakuman üsterük! bakuman isterük! bakuman üsterük!
(etrafındaki dünkkanları dağıttığı için polisle çatışmaya girmiş çılgın kalabalığın sesi :D )